Kerststerren verkoop

Veelgestelde vragen:

Heb je nog vragen? Hieronder een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via: explorers@scoutingmierlo.nl

Wanneer worden de kerststerren geleverd?

Wij komen op zaterdag langs de deuren. Omdat wij nog geen planning hebben over de levering kunnen wij nog niet vermelden hoe laat wij precies zullen langskomen. We bezorgen tussen 09.00-17.00 uur.

Ik woon niet in een voorverkoop wijk, kan ik toch online bestellen?

Natuurlijk! Als je zeker wilt zijn van een kerstster dan kun je online een voorverkoop plaatsen. Dan ben je in ieder geval verzekerd van een kerstster.

Wanneer komen jullie langs in de voorverkoop wijk?

Vanaf twee woensdagen voor de deur aan deur verkoop komen wij langs de deur in de voorverkoop wijken. Je herkent ons uiteraard aan ons uniform.

Hoe zit het met de Koop op afstand en bedenktijd?

Als je via de website en niet deur aan deur de kerstster besteld, moeten wij ons houden aan de wet koop op afstand. Echter kunnen wij geen bedenktijd bieden, omdat het hier gaat over een plant, welke een beperkte houdbaarheid heeft. Hierdoor heb je geen bedenktijd en ga je bij het bestellen akkoord met de betalingsverplichting.

Doen jullie ook nog deur aan deur verkoop?

Uiteraard doen wij ook nog deur aan deur verkoop. Maar omdat wij te maken hebben met een lage bezetting is het voor ons niet mogelijk om in heel Mierlo deur aan deur te komen. Controleer dus goed of je in de voorverkoop wijken zit.

Wat als ik op de dag van levering niet thuis ben?

Het is belangrijk dat je in het formulier je telefoonnummer achterlaat, zo kunnen we je bellen om een afspraak te maken. Het liefst uiteraard wel op dezelfde dag. Mocht dit niet lukken, dan kunnen we een plek afspreken om de kerststerren af te leveren.

Ik kan online maar maximaal drie kerststerren bestellen?

Dat klopt! Wil je graag meer kerststerren bestellen? Stuur dan een mail naar explorers@scoutingmierlo.nl. Dan verwerken wij je bestelling.